מוטי אנגרסט, סבא של מתן אנגרסט, החייל החטוף בעזה 710 ימים: " לא נוכל לחגוג את ראש השנה. אנחנו נשב מול ביתו של ראש הממשלה ושם נחגוג את ראש השנה".
"המצב הזוי. הכאב כל כך גדול. התמונה של הנכד מתן וכל מה שסביבו. אני לא קולט. לא נחגוג את ראש השנה. נשב מול ביתו של ראש הממשלה ושם נחגוג את ראש השנה". כך אמר הבוקר מוטי אנגרסט, סבא של מוטי אנגרסט החייל החטוף בעזה כבר 710 ימים, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm: "עיתוי התקיפה המטורללת בקטר, לא מתאים, מה הוא רוצה להוציא אותם בשקיות שחורות? הוא מנסה לטרפד את כל העיסקה. אנחנו בהחלט חוששים שמתן ישמש מגן אנושי. החיילים נמצאים בפרונט"
15/09/2025
מתן אנגרסט | צילום: באדיבות המשפחה