קפאין
עם יואב מינץ

"יש אזורים שצה"ל לא מתקרב כי יש חטופים. מתקשה להאמין לחמאס שנותק קשר עם חטופים"

facebook twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
122

יוסי אמרוסי, בכיר שב"כ לשעבר (הבטחוניסטים"): "בכירים בשב"כ אמרו לי כי יתנו לראש שב"כ החדש דוד זיני את כל התמיכה הדרושה. עכשיו חובת ההוכחה עליו"


"צה"ל פועל בעזה הכי זהירה שאפשר. יש אזורים שצה"ל לא מתקרב מתוך הערכה שיש שם חטופים. אני מתקשה להאמין לחמאס שנותק קשר עם חטופים. זהו חלק מהלוחמה הפסיכולוגית שהם נוהגים לעשות כל סוף שבוע. אני מניח שמי שצריך לדעת יודע וזה מה שצריך לעשות עכשיו". כך התייחס הבוקר יוסי אמרוסי בכיר שב"כ לשעבר ("הבטחוניסטים") להודעת חמאס כי נותק הקשר עם שני החטופים עמרי מירן ומתן אנגרסט. בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm, הוסיף אמרוסי: "במתווה 21 הנקודות של הנשיא טראמפ יש דברים שישראל צריכה להתעקש כמו למשל חמאס יניח את נשקו. צריך לתת לראש שב"כ החדש דוד זיני את כל התמיכה האפשרית. אמרתי כל הזמן שצריך לבוא מישהו מבחוץ שיהפוך כל אבן בשב"כ. בכירים בשב"כ אמרו כי יתנו לזיני את כל התמיכה הדרושה. עכשיו חובת ההוכחה עליו".  

 

29/09/2025
הפגנה למען החטופים | צילום: חיים גולדברג/פלאש90