תא"ל (מיל') אמיר אביבי לשעבר יו"ר תנועת "הביטחוניסטים": "ממשלת ישראל הקציבה שני מיליארד שקלים כדי לפתור את בעיית הרחפנים ומפתיע שזה לא נעשה הרבה שנים אחורה"
"פיקוד הצפון לא פעל עד היום במרחב מטכ"לי בדרום לבנון שבו האמריקאים שמו מגבלות וזה נתן זמן לחזבאללה להתארגן ולהיות יותר אפקטיבים בלחימה מולנו. הבשורה היא שהמגבלה של האמריקאים השתחררה והקבינט אומר לצה"ל תתקפו חופשי לחסל את חזבאללה. זה מה שרואים ביומיים האחרונים". כך אמר הבוקר תא"ל (מיל) אמיר אביבי, עד אתמול יו"ר תנועת "הביטחוניסטים", בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. אביבי הוסיף: "ממשלת ישראל הקציבה שני מיליארד שקלים לפתור את בעיית הרחפנים ומפתיע שזה לא נעשה הרבה שנים אחורה"
27/05/2026
צילום: חיים גולדברג/פלאש 90