המזרחן אל"מ (מיל') ד"ר משה אלעד: "יש קיצונים מאד בממשל שהפגינו כדי לעורר סימנים שלא כולם מרוצים. מרבית הציבור מרוצה, שיהיה קצת שקט וכלכלית יהיה יותר טוב"
"יש פה דרמה גדולה מאד שכן מקבלים ולא מקבלים. תלוי את מי שואלים באיראן. יש קיצונים מאד בממשל שהפגינו כדי לעורר כביכול סימנים שלא כולם מרוצים אבל מרבית הציבור די מרוצה, הרע במיעוטו שיהיה אולי קצת שקט וכלכלית יהיה יותר טוב. התרחיש השלילי בהסכם שדוחים את הסוגיה הגרעינית לשלב מאוחר יותר וזה יפגע בנו". כך אמר הבוקר אל"מ (מיל') ד"ר משה אלעד, מזרחן בכיר במכללה האקדמית גליל מערבי, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. ד"ר אלעד הדגיש: "האיראנים הם אלופי המשא ומתן. אין בלכסיקון האיראני את המלים פשרה או ויתור. 60 יום לא יספיקו ולך תדע איפה זה ייגמר"
15/06/2026
Photo by Avshalom Sassoni/Flash90