דוד אזולאי, ראש מועצת מטולה: "ניתוק כמו ראש הממשלה לא ראיתי מימי. ההסכם לא מחייב אותנו אם אני ראש ממשלה אז 400 מטוסים בדרך לאיראן עד שהשלטון נופל"
"ב-10 בלילה היה ירי, ב-4 בבוקר שוב התעוררנו לקול פיצוץ וגם עכשיו תותחי הרעישו אצלנו. לא משנה מה חותמים באיראן או בארה"ב אנחנו מרגישים שוב מופקרים לגורלנו". כך אמר הבוקר דוד אזולאי, ראש מועצת מטולה, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. אזולאי: "לא השתתפתי בפגישת ראשי הרשויות עם מפקד פיקוד הצפון. הם מזמנים רק מי שהם רוצים. מי שאומר מה שהוא חושב באמת על ההתנהלות הצבאית המדינית הם לא מזמינים אותו. אני חושש שחזבאללה נשאר וימשיך להתעצם ובעוד שנה וחצי נמצא את עצמנו בעוד מלחמה. הקשבתי להצהרת ראש הממשלה אמש ניתוק כזה לא ראיתי מימי. ההסכם לא מחייב אותנו אם אני ראש הממשלה, 400-300 מטוסים בדרך לאיראן עד שהשלטון שם נופל".
16/06/2026
צילום: יוסי אלוני/פלאש 90