קפאין
עם יואב מינץ

"חוששים מאוד. אם מחר תהיה פקודה לקפל את החיילים באותו רגע אתה יכול לקפל את הגליל"

facebook twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
55

אבי אוזנה, יו"ר ועד ראש הנקרה: "עבדו עלינו, שיקרו לנו. איום פשיטות במרחק של 150 מטר? אף אחד לא ישאר פה. גם לראש המועצה משה דוידוביץ' אין תשובות"


"אנחנו חוששים מאד מאד. במו ידיו ביבי הרס את הגליל. לא יהיו פה אנשים. מדברים על זה, תהיה פה נהירה המונית. אם ביום ששי יחליטו שלוקחים את צה"ל חזרה לגדר, אין פה בר דעת שישאיר פה את הילדים שלו". כך אמר הבוקר אבי אוזנה, יו"ר ועד קיבוץ ראש הנקרה, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. אוזנה הוסיף: "אנשים יצביעו ברגליים וילכו מפה. עבדו עלינו, שיקרו לנו. איום הפשיטות במרחק של 150 מטר? אף אחד לא ישאר פה. גם לראש המועצה משה דוידוביץ' אין תשובות. אם מחר תהיה פקודה לקפל את החיילים באותו רגע אתה יכול לקפל את הגליל. השתגענו. כל היום אנחנו בוערים. כל החלטה כזאת מרסקת את הישוב. אני שומע מכל הישובים שעבדו עלינו ועכשיו משאירים אותנו להילחם לבד".
17/06/2026
Photo by Yossi Aloni/Flash90