קפאין
עם יואב מינץ

"הרבה מאד אנשים כאן מתנגדים להסכם שמבחינתם זה למכור את תושבי קרית שמונה"

facebook twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
93

חפציבה בוחבוט ספירט, תושבת קרית שמונה: "אנחנו כל כך עייפים מזה שאין פה תקווה. אולי יבוא הרגע שאכבה את האור וזה מקשה עלי לראות את האור בקצה המנהרה"


"האמונה שלי בהסכם או נורמליזציה כזו או אחרת כמובן נמוכה. אם באמת יהיה הסכם שיביא לנו שקט מאד ארוך ההשפעה תהיה חיובית. אנחנו מארוע לארוע מאש לאש. פשוט בלתי אפשרי לחיות ככה ולתכנן ככה חיים". כך אמרה הבוקר חפציבה בוחבוט ספירט, פעילה חברתית תושבת קרית שמונה, בראיון ליואב מינץ בתוכנית קפאין ברדיו צפון 104.5fm. חפציבה הוסיפה: "אנחנו עדיין עם רחפנים וקמים לבשורות מאד קשות. אנחנו חיים כל יום מחדש אין ראייה לטווח ארוך. אנחנו דרוכים, אנחנו תשושים ועייפים אבל מקיימים חיים כי אין לנו ברירה. חלק מהאנשים רוצים להאמין בהסכם ועייפים מאד. הרבה מאד אנשים מתנגדים להסכם שמבחינתם זה למכור את תושבי קרית שמונה. הרצון שלי לבנות חיים הוא חזק מאד אבל אנחנו כל כך עייפים מזה שאין פה תקווה. אולי יבוא הרגע שאני אכבה את האור זה מקשה עלי לראות את האור בקצה המנהרה". 

 

18/06/2026
צילום: יוסי זמיר/פלאש90