קפאין
עם יואב מינץ

"אנחנו בסיטואציה שמזכירה את הבוץ הלבנוני ואנחנו צפויים להתגברות של פעולות גרילה"

facebook twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
80

מנכ"ל תנועת "מפקדים למען בטחון ישראל", אל"מ (מיל') איתמר יער: "צריך להגיד את האמת. אחת הבעיות בתקופה הזאת שמכרו לציבור בישראל דברים שהם לא אמת".


"אנחנו בסיטואציה שמזכירה את הבוץ הלבנוני ואנחנו צפויים להתגברות של פעולות גרילה. המשימה העיקרית של צה"ל בשלב הזה היא להגן על עצמו. אני מקווה שצה"ל יבחן מחדש איפה כדאי לו להיות כל עוד הדרג המדיני לא מאשר לו לצאת מלבנון. אני מאד חושש שגם אם הפסקת האש תישמר יש סכנה לפעולות של יחידים. צה"ל יצטרך להשגיח בשבע עיניים לקיים את פעולות ההגנה". כך אמר הבוקר מנכ"ל תנועת "מפקדים למען בטחון ישראל", אל"מ (מיל') איתמר יער, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. יער הוסיף: "צריך להגיד את האמת. אחת הבעיות בתקופה הזאת שמכרו לציבור בישראל דברים שהם לא אמת. צריך לחזור ולהגיד לעצמנו: בטחון יושג בהסדר". 
21/06/2026
צילום: עופר צידון/פלאש90