אסף לנגלבן, ראש מ.א. גליל עליון: "עד שאין כוח אפקטיבי שידאג שלא יקומו מעל הבתים שלנו, בתים ומנהרות צה"ל צריך להיות בפנים. אסור שבצפון יהיו טפטופים"
"ימים קשים גם לתושבים ואנשים משלמים בחייהם להגנה עליהם ועל כל מדינת ישראל. אם ההסכם הזה רע, צה"ל חייב להישאר בלבנון. המסר של רוב ראשי הרשויות בצפון: אסור לנו להיכנע לתכתיבים כי זה ענין של הגורל שלנו". כך אמר הבוקר אסף לנגלבן, ראש המועצה האזורית גליל עליון, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. לנגלבן הוסיף: "עד שאין כוח אפקטיבי שידאג שלא יקומו מעל הבתים שלנו, בתים ומנהרות צה"ל צריך להיות בפנים. כמעט שלוש שנים שממשלת ישראל לא עשתה מספיק כדי לתמוך בנו. הבעיה שאנחנו כבר לא מאמינים בדיבורים. אסור שבצפון יהיו טפטופים".
21/06/2026
הגליל העליון | צילום: משה שי/פלאש90