יו"ר ועד מושב אביבים, שמעון ביטון: "כשהכל שקט אני לא יודע מה קורה שם ואני מבין שאנחנו בסרט רע. המערכה הבאה תגיע השאלה אם עוד חצי שנה או בעוד 8-7 שנים"
"מושב אביבים היה מפונה שנה וחצי, כ-30 בתים נהרסו מירי נ"ט של חזבאללה, התשתיות נהרסו כתוצאה מפעילות של צה"ל אבל את רוב הישוב שיקמנו. מעל 95 אחוזים מהתושבים חזרו וזה ההישג הכי גדול שלנו". כך אמר הבוקר יו"ר מושב אביבים שמעון ביטון, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm. ביטון הוסיף: "ביומיים האחרונים הבטחון קצת מתערער מי שמנהל אותנו זה נשיא ארה"ב. אם אנחנו אמורים להתנהל פה לפי הרוח של ארה"ב או לפי המונדיאל זה גרוע מאד הקהילה לא תאמין. לא רוצים לחשוב על 7 באוקטובר. אנחנו חוששים מחדירות ומפשיטות כשאני רואה את כל ההודעות כל היום והלילה "ירי תקין" אני יודע שהצבא פועל בפנים. כשהכל שקט אני לא יודע מה קורה שם ואני מבין שאנחנו בסרט רע. המערכה הבאה תגיע השאלה אם עוד חצי שנה או בעוד 8-7 שנים".
22/06/2026
צילום: מיכאל גלעדי\פלאש90