אוהד חנן, חבר קיבוץ במשגב עם: "אני לא מדינאי או מצביא צבאי אבל לי מרגיש שגם כשנכנסו ללבנון אף אחד לא אמר 'איך מסיימים את הדבר הזה'"
אוהד חנן – חבר קיבוץ משגב עם שוחח עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM על המצב בגבול לבנון.
"באופן יחסי טיפה יותר שקט, יש לפעמים פיצוץ פה ושם. נראלי הבעיה העיקרית היא שאף אחד לא יודע, גם כשנכנסו ללבנון או לעזה לא הייתה איזושהי אסטרטגיית סיום. מה-7 באוקטובר אנחנו בערפל מסלול, חוסר ידיעה. זה מאוד יפה להגיד 'הניצחון מוחלט' אבל כולנו יודעים שאין דבר כזה. אני לא מדינאי או מצביא צבאי אבל לי מרגיש שגם כשנכנסו ללבנון אף אחד לא אמר 'איך מסיימים את הדבר הזה'"
22/06/2026
צילום: מיכאל גלעדי/פלאש90