שני ושוקי הכירו בבית מלון, אחרי שפונתה מביתה שספג פגיעה בתחילת המלחמה, והזוגיות נרקמה לאיטה • שוקי: " לקח לנו שבועיים רק להבין באיזה מצב אנחנו נמצאים" • שני: "לקח זמן עד שזה נרקם"
שני בן מוחה ושוקי בן עזריה, תושבי חד נס ברמה"ג, שוחחו עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM על ההיכרות בתחילת המלחמה, לאחר ששני פונתה מביתה. בנוסף, על המסע שעברו מאז ועד הרגע שנישאו זה לזו.
שני בן מוחה, פונתה מביתה בתחילת המלחמה, על תחילתה וההיכרות עם שוקי: "בשבעה באוקטובר התפנינו מהבית, ברגע אחד אמרו לנו לעזוב הכל ולהתנפות. היה חוסר ודאו תולא ידענו מתי נחזור. הגענו למלון בטבריה עם חדר קטן ומתמקמים שם ומכירים את שוקי סמנכ"ל המלון. במקור אני מזרעית ושוקי היה מטבריה. הבית שלנו ספג פגיעה ישירה ממש במהלך המלחמה, זה לקח זמן עד שחזרנו והיינו במלון שנה ושמונה חודשים".
שוקי בן עזריה, סמנכ"ל המלון, על תחילת המלחמה במלון וההכרות עם שני: "מה שהיה זה שהגיעו למלון בשבעה באוקטובר, ולא הייתי מוכן לאירוע הזה. אף אחד מההנהלה והעובדים לא היה מוכן לכך, ולקח לנו שבועיים רק להבין באיזה מצב אנחנו נמצאים. לאט לאט למדנו להכיר את המשפחות והאנשים, כל אחד וצרכיו".
עוד הוסיף: "פתאום אני רואה שזה הפך לבית שלהם, ופתאום מכניסים מקררים וכיריים לחדרים, אתה אומר 'רגע לאיפה זה הולך?'. הכרתי המשפחה של שני לפני שהכרתי אותה, וישבתי איתם ערב ערב. קיבלתי את כל הפלוסים הכי טובים כי הכרתי את המשפחה - והם נתנו את האישור".
שני ציינה: "לקח זמן עד שזה נרקם, והוא באמת בדק את כל השטח והכיר את הצד הטוב והרע".
23/06/2026