ליאת רון

"אני בטוח ללא ספק שזה יתפוצץ לנו שוב פעם בפנים"

facebook twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
75

אליעזר אמסלם, קב"ט המועצה האזורית מעלה יוסף, על ההחלטה בנוגע ליישובי הצפון: " בהזדמנות הראשונה שיוכל חיזבאללה ייפגע בנו"


אליעזר אמסלם, קב"ט המועצה האזורית מעלה יוסף, שוחח עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM על השקט השברירי בצפון על רקע שחרור כיתות הכוננות והמעבר מיישובים אדומים לירוקים.

אמסלם אמר בפתח דבריו: "הכל לא סבבה ויש לנו זיכרון קצר. שישי-שבת האחרונים היו ימי קרב בעצימות גבוהה במיוחד, ונהרגו לנו 6 חיילים. חבר טוב שלי, שהוא קב"ט מחוזי וגר באחד היישובים, אמר 'בשישי עברתי לילה לבן, הבית שלי רעד כל הלילה, ואז מקבלים הודעה שבראשון ב-6 בבוקר הופכים לירוקים לגמרי. כך משחררים את כיתות הכוננות'".

עוד הוסיף: "חלק גדול מההורים ב0-2 ק"מ מהגבול, עד היום מסיעים את ילדיהם מהחשש - העולם כמנהגו נוהג. אני לא מקבל את זה, ואני בטוח ללא ספק שזה יתפוצץ לנו שוב פעם בפנים. תחושת הביטחון על הפנים ואני לא זוכר מצב כזה. מה החיפזון? תחכו לסוף שנת הלימודים".

"אנחנו לא חלק מההסכם ואני לא מאמין בו. בהזדמנות הראשונה שיוכל חיזבאללה ייפגע בנו. את המג"ד שנהרג הכרתי באופן אישי, ואני לא מבין את ההגיון - מי שחזק כלכלית יעזוב את היישובים שלנו", טען.

23/06/2026
צילום: מיכאל גלעדי/פלאש90