פרופ' אייל זיסר, מזרחן ולשעבר ראש מרכז משה דיין לחקר המזרח התיכון, תקף את הממשלה על ההיענות לתכתיבים האמריקנים • וגם: המו"מ בין ארה"ב לאיראן
פרופ' אייל זיסר, מזרחן ולשעבר ראש מרכז משה דיין לחקר המזרח התיכון, ביקר בשיחה עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5fm את הכניעה הישראלית לתכתיבים האמריקנים בלבנון.
"יש כאן מו"מ שממשיך להתנהל. הם אומרים ככה והם אומרים ככה", התייחס תחילה למו"מ בין ארה"ב לאיראן. "אנחנו כבר לא פועלים בלבנון, זו כניעה מוחלטת", תקף זיסר את הממשלה.
24/06/2026
Photo by Ayal Margolin/Flash90