קפאין
עם יואב מינץ

"זה מתחיל ונגמר בשוטרי תנועה שאין מספיק בתחנות, אין במחוזות ובקושי יש בכבישים"

facebook twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
23

סנ"צ (דימ') אילן ידגר, לשעבר ראש מדור ת.ד. במשטרה: " מהפכת הניקוד לא תהיה משמעותית. היסח הדעת משימוש בטלפון סלולרי גרם ל-60 אחוז מתאונות חזית אחור"


"אנחנו מתוודאים לחוק חדש הפרות מנהליות כמו חוסר נהיגה בזהירות, אי ציות לרמזור אדום, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, שימוש בטלפון סלולרי והרבה יותר נהגים יופנו לקורס נהיגה מונעת. לאורך שנים הנושא הזה פחות נאכף על ידי המשטרה". כך אמר הבוקר סנ"צ (דימ') אילן ידגר, לשעבר ראש מדור תאונות הדרכים במשטרה, בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5fm, בעקבות מהפכת הניקוד בתחבורה הצפויה להיכנס בעוד 30 יום. ידגר ציין: "היסח הדעת כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי גרם עד היום ל-60 אחוזים מתאונות חזית אחור. מהפכת הניקוד החדש לא תהיה משמעותית וזה לא יוריד את תאונות הדרכים. זה מתחיל ונגמר בשוטרי תנועה שאין מספיק בתחנות, אין במחוזות ובקושי יש בכבישים" 
24/06/2026
Photo by Chaim Goldberg/FLASH90